TIPS

Nu mina vänner kommer jag till ett tips ni måste ta till er. Jag har sett hur många matbloggar som helst som tipsat om detta, jag gick på "tipset" och klickade hem det. Kunde inte ha gjort ett bättre val, så därför tycker jag ni ska göra samma sak. Beställ denna "kokbok". Den kommer från arla och kostar 89 kronor. Det är ett riktigt kap. Jag har fastnat för allt kan jag meddela. Enkla, goda, tjusiga rätter som alla kan göra och som passar när som helst enligt mig :) (Däribland rätten jag tipsade om i inlägget innan detta). Skulle ha gett bort den som julklapp egentligen men valde att behålla den själv istället :)

Om ni vill ha den innan jul såg jag precis att ni måste beställa senast 6 december....Klicka på länken så kommer ni rätt direkt. :)

http://www.arla.se/Default____34361.aspx

/Elin


Kommentarer
Postat av: Johanna

Elin, jag tog till mig tipset och beställde mig ett exemplar!!

2011-11-28 @ 22:54:50
Postat av: Elin

Det gjorde du helt rätt i!

2011-11-29 @ 20:13:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0