Lördagsgott


Hade höga förväntningar på såsen (Lallerstedts pepparsås) eftersom jag älskar hans bea- och hollandaisesås, men nja, jag vet inte, den var stark och jag fick typ halsbränna av den. Någon som smakat den? Vad tyckte ni?


Igår lagade karln mat! Det blev fläskfilé med pommes, kokt sparris, Lallerstedts pepparsås och en god sallad. Enkelt (?) och gott :)

Det godaste på tallriken var sparrisen (enligt mig haha) det gör man faktiskt alldeles för sällan! Min favorit är färsk, kokt sparris med skinka och hollandaisesås med några rivna parmesanflarn på. 

Nåja, ett gott tips till sallad är att skiva upp massa sugarsnaps och ha i- sjukt gott! 


/ Elin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0