Salami & Brie

Frukost är det bästa jag vet och vad är bättre en solig sommarmorgon än att äta en lång frukost med massa godsaker?! Därför kommer här ett tips på en av mina favoriter; hembakt ciabata med grönsaker, salami och brieost, kaffe, melon och en kall smothie.
Smothie är perfekt att svalka sig med i sommarvärmen och såhär brukar jag göra
Smothie (1 glas)

1 dl yoghurt
1/2-1 dl mjölk (för en ännu fruktigare smak kan mjölken bytas mot juice)
ca 1-2 msk frön (jag brukar ha i linfrön, pumpakärnor, solrosfrön och torkade gojibär)
ca 1 dl frukt/bär (blåbär-hallon-björnär eller hallon-mango är två smaksensationer)
Mixa med mixerstav
Njut av denna härliga sommardag
/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0